1 Şubat 2011 Salı

Lipton

Dün sabah koltuk bakmaya giderken, mis gibi çayımı yudumlarken, elekronik postalarımı kontrol ederken, Peta dan beni çok sevindirecek bi posta aldım. Unilever gruba bağlı Lipton sonunda hayvan testlerini sonlandırmış. Çay çok severim, lipton çayları da ayrıca severim ama çok uzun süredir hiç birini içmiyordum almıyordum aldırmıyordum. E bile bile içemem ya. 40000 küsür elektronik posta sonunda adamlar pes etmişler. İnternet güzel şey, çok daha kolay örgütleniyosun, bilinçleniyosun
, haber alıyosun. Buyrun size güzel memleketimizde çokca gördüğümüz hayvanlar üzerinde test yapan bikaç marka.
Air wick spray
Biotherm kozmetik
Braun
Cacharel
Carefree
Calgon
Colgate
Coppertone 
dolce gabbana
Dove 
Escada
Garnier
Gillette
Giorgio
Armani
Glade 
Gucci
Helena Rubinstein
Hugo Boss
iams kedi mamaları 
Lancome 
Kerastase
Maz Factor 
Maybelline
Neutrogena
OFF sinek kovucu
Oral B 
Palmolive
Pampers bebe bezi 
Pantene 
Signal 
Vaseline
Vichy
Vicks


Kerastase konusunda kesin konuşamayacağım, çünkü saç için herşeyimi ordan alırım ve elektronik posta gönderip sormuştum yapmadıklarını söylemişlerdi. Hala da kullanıyorum, umarım yapmıyolardır. Aslında bütün bu markaların ve daha fazlasının sahibi birkaç şirket, onlarda bunlar. 



Bakınız, etiket okuyunuz, bilinçleniniz. Paketlerin arka yüzünde bu logolardan biri varsa uzak durunuz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder