8 Şubat 2011 Salı

Başlıksız . .

Bazen postalayasım geliyo ama aklıma yazacak hiç bişey gelmiyo. Diyorum çok mu boş bi hayatım var. Galiba öyle. Mesela bugün ..  Dün baya bi tıksırdığım için bu sabah 2'de uyandım. Baktım adam çoktan uyanmış, üstünü giymiş gidiyo. En azından bi sandviç hazırla 2 portakal sık dimi  ? yok, keyfimde yok zaten. Biraz televizyona baktım, saçma sapan programlar var sinirlendim kapattım, dünden çamaşırlar vardı makinede onları astım. Bi çay  salladım, yanına da en sevdiğim baget ekmekten peynirli sandviç yaptım, biraz gazete okudum internette. Malum biz köyde oturuyoruz, günlerce pis kokulu gazete sayfalarından bile mahrum  kalabiliyoruz. Bahçeye çıktım, çimlerin  arasındak çıkan otları yoldum, o sırada mutlu kollarımı kemik sanıp kemirmeye başladı. Halbuki kemik sanıp kemireceği kollar çok daha zayıf olmalı. Bunun üstüne tartıya çıkıp boyumun ölçüsünü alayım dedim, onada dötüm yemedi, e tabi gerçekler zaman zaman acı olabiliyor.  Sonra bi kahve yaptım, yanına sigara. İşte şimdi de bilgisayarın başındayım. Adamı arayacağım hışmından korkuyorum. Bazen çok sorumsuz oluyorum ya. Akşam gelecek. Yemek yok. Arasam pizza falan söylesem oda olmaz bizim buralara getirmiyolar. Akşama kadar o itin .ötü bu kedinin kulağı derken koşturup duruyo yavrucak. Akşam noluyo ? Ece hanım depresyonda, yemek yok, 2 çift laf yok, dahada ohoooo. Nolacak benim bu halim hiç bi fikrim yok.
Haftasonu Ankara'ya gidiyorum. Güzel memleketime. Pazartesi doktora randevum var. 2 gün sonraya da mr randevusu alsam perşembe dönerim. Biraz kelle gezdiririm, eskicileri dolanırım, kumaşçılara giderim, tunalıda yürürüm.
Tebdili mekanda ferahlık vardır..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder