18 Şubat 2011 Cuma

Günler akıp gider iken ..

İnsanoğlu kuş misali, pazar günü atladım otobüse ver elini Ankara. Gece Ucu'da yatış, sabah tunalı turu, bikaç laura ashley cicisi, 15:30 doktor randevusu, sabaha karşı 5'de tekrar istanbul. Mr için perşembeye randevu verdiler, dedim duramam, ben köyümü özlerim ..  Adam sefil, it sefil, nası bırakayım onları, hemen döndüm. Dünden önceki gün burada çekildi mr, dün çıkan sonucuda bugün aldım. Prof ecenin değerlendirmesine göre, beynimdeki silik yer, hala silik ama muayenem pek bi iyiymiş, otobur olduğum için demir ve b12 kontrolünü sık yaptırmam gerekiyormuş, ceviz ve balık yemeyi de ihmal etmemeliymişim. Bu arada lanet baş ağrıları da migrenmiş, dilaltı hapı verdi hoca hazretleri, ağrı kesici hapımı da artık ağrı kesmediği için değiştirdi. Artık majezik içeceğim. Migren için de ağrıyı farkettiğim an Zomig. Sigara bırakmaya yardımcı da wellbutrin diye bi ilaç tavsiye etti (web araştırmama göre, iştah da kapatıyormuş(ay olur mu ki ?) ). Kilo vermek için sigarayı bırakabilirim, sonra tekrar başlarım nolcak sanki .. Uykum geldi, ben yatayım.
Az kaldı 15 güne karolarım geliyor. Pek bi heyecanlıyım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder