21 Şubat 2011 Pazartesi

it mevzusu

Mutlu 2 senedir bende. Üçüncü sahibiyim. Zaten 3 yaş civarında. Deli oğlana uyut diye getirdiler, arka taraf felçti. Yürüyemiyo altını tutamıyo, tam uykuluk, kaç kişi uğraşır sanki. Biz uğraştık, yürütmek iyileştirmek eski sahibinden almaktan daha kolay oldu. En sonunda komplike bi operasyonla bahçelerindeki kulübesinden çaldık. 3 ayda yürüdü bu it. Dedim baharda koşmaya başlayacak diye. Başladı, durmak yok yola da devam. Bahar çıktı yaz geldi, epilepsi krizleri başladı, 6 aydır düzenli Luminal diye bir ilaç kullanıyor. 10 tabletlik paket-ki bize 5 gün gider, fiyatı 65 kuruş. Benim kaçakçıdan aldığım ilaç, 100 tablet 200 lira. Bugün veteriner fakültesine gittik avcılara. Rapor çıkarmaya. Nerdeyse bütün gün uğraştık, daha da çok uğraşacağız. Ama gülüm iyi olsun yeter. Rapor çıksa da korum çıkmasa da korum.
Önünde hills mama durur. 15 kiloluğu 150 civarı olsa gerek. Ayda 1buçuk paket. Aşısını parazitini piresini hiç saymıyorum. Ooooh hayat Mutlu'ya ne güzel.
Okuldan sonra eve geldik, kahve yaparken mutfaktan dişarı baktım, kahverengi bi it. Belli yeni gelmiş son durağına. Mutlu mamasını yiyodu kapının önünde görmedi.  Anestezi aldı diye bağladım, peşinden koşmasın sakin dursun hayvanı da rahatsız etmesin diye. Hava karardı, içerdeki havlıyo baktım kahverengi bahçede. Çöplenmeye gelmiş. Zavallıcık. Mama versem gitmez, gitmese köydekiler sağ bırakmaz. Napıcam bilmiyorum. Çok üzülüyorum bu itlere çok.
Bazen tüfek sesi gelir. Sonrası sessizlik. Kurtuldun derim, insanlardan, açlıktan, susuzluktan, sevgisizlikten. Başlarına 1 kere bile insan eli değmeden göçüp gidiyolar.Kurtuluyolar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder