29 Ocak 2011 Cumartesi

s ı k ı l d ı m

parkesi, mutfağı, doğal taşı, duvar kağıdı, drenajı ay cok sıkıldım. bıktım sağa sola ölçü göndermekten. artık telefonla bile konuşmuyorum. mail atın diyorum, canım istediğinde cevap veriyorum hemde beyine daha az radyasyon alıyorum. Meğer ne zormuş ev yapmak, ilk başlarda keyifli geliyodu ama iş uzadıkça sıkmaya başladı. Ev benim olduğu için, uzun sürede orada yaşayacağımı bildiğim için her bi köşesine ayrı özeniyorum. Bi kaç şey kesinleşti. 2 kat benim ev ama ufacık. toplam 80 metrekare. Aşşada banyo, mutfak ve salon -ki  mutfak açık. Yukarısı da 1 tanecik oda. Salon kısmının yeri parke olacak, mutfak tarafını
çini karo yapacağız. Hayatım boyunca gördüğüm sevdiğim tek malzeme. Giriş ve aşşağı banyonun yerleri de çini karo olacak. Yukarıyı halı veya parke yapma konusunda hala karar veremedim. Yumoş bi halı bulursam tamamını halı döşeteceğim.  Aşşa banyoyu hem klasik hemde bolca renkli yapmayi düşünüyorum. Yer belli ama duvarın kaplanması için hiç bi malzeme bulamadım, çok güzel doğal taşlar var ama benim tarzıma uymuyor. Her yerde 40a 40 mat beyaz seramik aıyorum. Henüz bulamadım. Vitrifiye de zor bulunuyor. Eski tip lavabo ve klozet bakıyorum aşşağısı için. 1 takım beğendim ama 4500 lira olunca hemen vazgeçtim. Duravit 1930 serisi. Yummy yummy
işte böyle bişey arıyorum. Ama mümkünse daha az oymalısı. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder