21 Ocak 2011 Cuma

Pazar günü

anamı da alıp taksime gidiyorum. 11 de oradayız. Bebelere biraz daha yardımımız dokunur belki diye. Hayvan sevmek farklı bişeydir. 'Hayvansever'lik başkadır.
-Allah-Tanrı-Evren- her ne ise O'nun tarafından kimine verilmiş en büyük zulümdür.

Benim için otoban yolculuğu ölümdür. Tem, ankara-istanbul,e5 hiç farketmez gözüm yan refüjler, orta refüj, bağlantılar arası yeşillikler ve bunun gibi bilumum yerlerdedir. Malesef şimdiye kadar hiç kurtaramadım.
Kurtaramadıklarımın arkasından da kanlı gözyaşı döktüm .
Evimin olduğu yer ise istanbulun kanlı ormanlarının tam ortasıdır.
Beykoz. Çoğunun televizyonda internette gazetede görüp ahh canımmm dediklerini ben hergün görüyorum. . Köylülerin tüfekle vurduğu zavallıları, zaman zaman yapılan zehirleme olaylarını. Arabaların çiğnediği kedileri,  araba bile geçmeyen ormanın ücra köşesindeki Tripod köpekleri,
açı susuzu uyuzu saymıyorum bile..
Bu başkadır, bilen bilir. Bilmeyen de deli der zaten.
Biz deliler pazar günü taksimde olacağız. Hasdal için kadir topbaş denilen adamdan hesap sormaya çalışacağız. Sanmıyorum ama yinede bir ümit ..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder