29 Aralık 2010 Çarşamba

klasik 2010

Geçen 31 ocaka bakıyorum, bu sene daha da çabuk geçmiş.
Türlü girişimler olumsuz sonuçlanmış.
Verilen kilolar tekrar alınmış, neredeyse hiç bir kültürel etkinliğe katılmamışım.
20 kitapa başlayıp 1ini bile bitirememişim.
Mide aburcubur ve alkolle doldurulmuş, bünyeye zerre faydalı bişey girmemiş.
Giden gitmiş, kalan sağlar bizim olmuş.
Yaş ilerledikçe az da olsa durulması gereken bünye daha da coşmuş, kendini bile aşmış.
Meslek namına bi bok yapılmamış.
Vefasızlık almış başını gitmiş. 
Fasülye gelmiş, oda gitmiş.
Manikürsüz tırnaklar baş göstermiş.
Buhran anlarında saçlar kesilmiş.
1 koca sene daha et yenmemiş.
Pöfür pöfür sigara içilmiş, çok da lazımmış gibi bide filtre kahve olayına girilmiş.
Yılın son zamanlarını gri bulutlar kaplamış, umutsuzluğa düşülmüş.
Beldeki saçlar enseye inmiş.
Daha da aklıma gelmeyenler vardır, aman unutuvereyim gelmesinler aklıma, bunlar bile yetti. 
 Ama 
Sağlığımız yerindeymiş,
Sevdiklerim etrafımdaymış, 
Güvendeymişim,
Herşeyin sorumluluğunu düşünmeden deli oğlana verebilmişim,
Ben beni düşünmesem de beni düşünenlerin varlığı beni çoook mutlu etmiş,
Kimisine özlem artmış,
Güzel arkadaşlar edinilmiş.
Cebimde param olmuş.
Evim bahçem, çok güzel tepsilerim olmuş. 
Narkozun tadını almışım
Dişlerim hala bembeyaz












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder