25 Ekim 2010 Pazartesi

Ben bir ayda..

hayatımı sağdan aldım sola vurdum.
Fasülyeyle vedalaştıktan sonra gözümü açtım, açım dedim.
1 bardak poşet çay, 3 grissini, üçgen kesilmiş beyaz peynir.
Açım diyorum AÇ!!
Klinikten çıkar çıkmaz bi fiktre kahve yanındada mis gibi marlboro light.
Şimdi rahatladım. Düşünmeye başlayabilirim.
Fasülyeyle beraber dükkan işinden vazgeçmiştim. Aslında yiğitliğe bok sürdürmemek için bişey diyemiyodum, yoğun ısrarlara dayanamadım, kalsın pastane diyiverdim.
Hemen eski patronu aradım, iş dedim verdi saolsun.
OHHHHHHHHH dedim bi kahve daha. Madem sadece kendime mesulüm yanında bide sigara.
Yaklaşık 1 aydır bloga giremiyodum, millet çatır çatır postalıyo bende problem. Tam da keyif almaya başlıyodum.
Sonunda düzelmiş.
Ev işine başladık. 2 haftaya inşaat başlıyo. Şimdi baştan aşşa ev alışverişi.
Peçetesi, dikiş kutusu, halısı, mutfak dolapları, prizleri, çalışma masası, tülleri, ay çok zevkli. Hepsi teker teker alınıyor. Zaten ben bu işi yaklaşık 1 senedir yapıyodum. Herşeyi birden almak istemiyodum. Baya da ıvır zıvırım birikti hatta ama daha çok alınacak var.
En ufak malzeme bile özel olsun istyorum. Pahalı lüks değil, özel.
Şimdi postada kupalarım var gelir bikaç güne...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder