19 Eylül 2010 Pazar

Ben dün ..

hamile olduğumu öğrendim. Hemde 5 hafta 4 günlük. Çok büyükmüş değil mi ?
14mm'lik bi fasülyem mevcut. Henüz kimse bilmiyor. 3 hafta sonraki kontrolde de hala mevcut ise ilan edeceğim.
Son derece 'çılgın' geçen, sigaranın fosur fosur içildiği, içkinin gökten nur gibi yağdığı bir ayın sonunda bebe geleceğini öğrenince açıkca biraz 3,5 oldum, zira hayatımda en çok sigara içtiğim aydı.
Doktorum bi problem olmayacağını söyledi, oda ayrıca hoşuma gitti. Dünden beri sigara da içmiyorum. Nefesin açılmaya başladı bile. Sanki mentollü marlboro içmiş gibiyim. OOOOOOOOOOOOOOOOOF OF.
Zaten çok az tuz kullandığım hayatıma, tuzsuz devam edeceğim.
Bilmem aş erme olur mu ne zaman olur, bende henüz öyle bişey yok, umarım da olmaz. Mide bulantısı da yok. Geçenlerde midem bulandı, 2 kez kustum ama içkidendi galiba, bilemiyorum.
Şimdilik diyetisyene de gitmeyi düşünmüyorum. Normal bi insan gibi besleneceğim.
Biraz e-bay'de dolaşayım, bişeyler alırım belki fasülyeye.
Bugün biraz değişik geldi, yolda yürürken yalnız olmadığımı farkettim ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder