13 Eylül 2010 Pazartesi

Ben dün ..

çoook sarhoş oldum.
Biraz unutayım istedim, daha da depreştirdim. İşe yaramadı. Sonuç: dayanılmaz baş ağrısı.
Bi süre televizyon seyretmemeyi düşünüyorum. Bu arada tahammül edemeyeceğim bi çok insanın sesi kanallarda dolaşıyor.
kaç gündür dükkana da bişey yapamadım. Gidecekler yığın halinde çalışma odasının bir köşesinde beklemeye devam ediyor.
Uyusam
tezgahlar kesilmiş olsa
tabela yapılmış olsa
buzdolabı yerinde olsa
matbaa işleri bitse
vs.. vs..
ben gitsem aldıklarımı yerleştirsem. sonra mutfağa girsem, tatlı bişeyler yapsam, tarçın kokusunu alsam, vanilyaya boğulsam. yine çikolatadan bıksam.
kocaman bi düğün pastası yapsam, içimden 'aman bıçağa dikkat' desem.
Yine ve sürekli 'tabi, yaparız' desem. yorulmayı unutsam.
ben bu dükkanı açamayacağım galiba. bıktım artık insanlara az kaldı demekten.
üşenmiyorum, ağırdan da almıyorum. Niye peki ??

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder