6 Mayıs 2011 Cuma

6 mayıs

Dün işlerim geç bitti, gece yarısından sonra da biraz tıksırdım yeni uyandım. Bi çay salladım yanına da tost yaptım geçtim bilgisayarın başına. Posta kutumu kontrol ettim açtım gazetelerin sayfalarını. Hürriyet, milliyet, vatan, cumhuriyet, aydınlık oda tv..
39 yıl önce olduğu gibi bu senede aydınlık hariç hiç bir gazetede haber yapılmadı. Üzüldüm, tıksırmanında verdiği duygusallıkla çok içerledim. Acıdım bu millete. İşin ilginç tarafı avukatları da bugün toprağa veriliyor. Karşıyakaya, yanlarına ..
Nasıl diyorum insanlar bu kadar salak olabiliyo ?
Hani demişti ya aysun kayacı mankeni. Çobanla benim oyum bir mi diye
Doğru, %90 bir değil ama iyi ayrıştırmak lazım. Bir kısım oy kullananı kısırlaştırmak lazım. Üremesinler. Nası diyo başbakan en az 3 çocuk, biz nası yapıyoruz ? Üremiyoruz aslında bizim en az 3 yapmamız lazımki azınlık olmaktan kurtulalım. Ben 1 çocuk bile doğurmaya korkuyorum. Şimdiden hangi okula nasıl yollarım nasıl bakarım diye düşünüyorum.
Referandum da hiç bi propoganda yapmayıp, amerika dönüşü bütün televizyonlarda çıkan chp reklamlarını manidar bulup kime oy vereceğime hala karar veremiyorum.
Neyse, en azından islam cumhuriyeti olmaktan kurtulur, deniz kenarlarındaki istanbul belediyesinin restoranlarında rakı balık yaparız. Hatta rakı belki ucuzlar da çoluğa çocuğa da içiririz.
Sevgiler efendim, ece ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder