5 Nisan 2011 Salı

Ga

Dünden beri sağlıklı beslenmeye çalışıyorum. Malum yaz gelirken 3-4 kilodan da kurtulmak lazım. 
Dünü hafif geçiştirdim, bugün biraz daha dikkatliyim.
Her türlü sıvıyı severim. Alkollu alkolsüz farketmez, bi tek kola fanta alışkanlığım yoktur.
Günlük içtiğim su miktarına da dikkat etmeye başladım. 0,5 litrrelik bira bardağıyla su içerim, minimum 2 litre seviyorum zaten, sıkmıyor beni.
Türlü çeşitli bitki ve meyve çayları da cabası ..
Son zamanlarda bünyeye kötü davranıyordum, intikamının acı olacağını düşünerek hafiften kendimi sağlıklı yaşama yönlendiriyorum. Bilmem ne kadar süre beceririm ama vücuda iyi bakıyor olma hissi bile mutlu ediyor beni.
Sigara da olmasa ..
Wellbutrin çarpıntısından sonra doktorum ''psişik'' yöntemlerle bırakmamı söyledi. Nasıl olacaksa ? 
Akşam,
tavan arasına dolap yapmaya başlıyoruz. Azimliyiz, başaracağız ..





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder