28 Kasım 2010 Pazar

Motor sporları tehlikelidir efendim.

Bu güzel pazargünü, kadım dostum Totti'nin ilk yarışına gittim.
54lük kuradan kaç insan 54numarayı çekerki ?
Tabiki Totti.
Günlerdir süren ''aman gelme heyecanlanırım'' muhabbetinin üstüne en azından gizlice seyrederiz diye düştük yola. Vardık Bozhane köyüne. Lastiklerini ısıtmak için geride bekleyen 18 numaradan yarışın yerini öğrenip bayırı tırmanmaya başladık.
1er dakika arayla çıkan araçları taslarken uzaktan göründü 54 numara.
Öyle heyecanlıki önünde duran bizim arabayı bile farkedemedi. Paparazzi edasıyla uzaktan biraz fotoğrafını çektik. Sıra 54e geldi. Başlangıç çizgisinin önünde baytarı gördü, beni de gördü sandım. Elim ayağıma dolaştı. Ya hakkaten heyecanlanırsa ? Ya bok mu var niye geldin derse ?
-ki der. Ya ben de sıçarım heyecanına lan dersem ?
Yarış bittiğinde arayamadım. Korktum hışmından.
Aradı akşam. Beni görmemiş. OOOHHHH. 
ama baytarı görünce acayip mutlu olmuş salak arkadaşım. Kızlarda 2. olmuş salak arkadaşım, takla da atmamış. Araba çıksın bakımdan bize de iki tur attıracak. hah.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder